zaczynamy!

Skąd właściwie pomysł na tego bloga? Cóż, to proste. Chcę po prostu podzielić się z wami moją niezdrową obsesją na punkcie dziewiętnastego wieku i ogólnie historii ubioru i zarazić was nią trochę. Zbulwersowana faktem, że w Polsce zwyczaj zagłębiania się w historię - ale od tej czynnej strony - jest raczej dość ograniczony, postanowiłam sama was nim zainteresować.

Na blogu będę zamieszczać moje różne, udane bądź nieudane, dokonania i próby w dziedzinie odtwarzania i szycia (ha, szumnie nazwane) historycznego ubioru (i nie tylko), ale także ciekawostki, do których dokopałam się podczas tych właśnie prób.

Stay tuned, mam nadzieję, że nie będzie aż tak źle!

Komentarze

  1. Myślę, że będzie ciekawie :)
    obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)
    do wygrania dowolna para okularów od Firmoo! :)
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/2013/02/giweaway-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny blog. Nie wiedziałam że są osoby które mają takie zainteresowania jak ja.
    Ja marzę aby robić takie stroję ale niestety praca, studia mi zabierają czas na naukę szycia :( Jednak jak przeczytałam Twojego bloga, postanowiłam się zebrać w sobie i nawet jakbym miała nocą ćwiczyć to będę i spełnię swoje marzenia.
    Od dziś jesteś moim idolem. Powodzenia w dalszym rozwoju i pozdrawiam Yui :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty