kukbuk!

Ok, oficjalnie zaczęłam prawdziwe wakacje. Chwilowo skupię się na szyciu na Ojców, być może już niebawem zaprezentuję wam pierwsze efekty moich zmagań z czasem i wydolnością dwóch rąk.

Tymczasem... 

Lipiec, 2013 rok - upocona jak świnia, odziana w krynolinę i białą suknię zeszłam ze schodów Muzeum Narodowego w Krakowie i pobiegłam chodnikiem w stronę Parku Jordana, za resztą przebranych dziewczyn. Nie dotarłam tam jednak od razu - zatrzymała nas elegancko ubrana pani, która wręczyła nam swoją wizytówkę. Kukbuk... Hm... Brzmi znajomo. Czy to nie ta gazeta, której apetyczną reklamę widziałam ostatnio w kinie? Wymieniamy się kontaktami, idziemy na piknik i kontynuujemy zlot (prawie) bez zakłóceń.

Mija sierpień i sporo września, aż otrzymujemy maila z prośbą o spotkanie. Przychodzimy na nie ja, Fobmroweczka, Porcelana, Ms. Nelly i Gabrielle. Dziennikarka Karolina prowadzi z nami luźną rozmowę, podczas której opowiadamy o naszym hobby, inspiracjach, stosunku do współczesnej mody. 

I znów mija dużo, dużo czasu. Nasz artykuł ma się ukazać dopiero we wrześniowym numerze...

Chwila, przecież już jest wrzesień. Czy to znaczy, że... Tak! To znaczy, że gdy podejdziecie do jakiegoś większego kiosku/Empiku, najprawdopodobniej znajdziecie tam Kukbuka z naszym artykułem.


Yay, I'm in a magazine! Unfortunately it's in Polish, but my blog was mentioned, so I couldn't resist to tell you. Also, tomorrow I'll try some cosplaying. My outfit right now is rather miserable, hopefully it will turn out better.


Polecam!

Musiałam wyciąć oczy Człowieka, Który Przeżył Kampanię Wrześniową,
ale w sumie całkiem nieźle skomponowałam się z okładką.


A z innych niusów - w sobotę (yy... jutro.) wybieram się na Polcon i postanowiłam w związku z tym popróbować trochę cosplayu. Nigdy mnie jakoś nie ciągnęło do tej dziedziny kostiumingu, ale właściwie łączy ona moje hobby z moimi studiami, więc - why not. Zobaczymy. Jeśli ktoś z was będzie, szukajcie Cersei Lannister z włosami Daenerys - to ja.


P.S. Zestaw bielizny osiemnastowiecznej nadal na was czeka, tym razem sporo przeceniony.

Komentarze

  1. To Wy jesteście te dojrzałe? ;) gratuluję i następnym razem życzę okładki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! Jak w kostiumach sprzed wieków, to raczej "przejrzałe" :D :D

      A tak serio, to nie. Nasz artykuł ma inny tytuł i tematykę ;)

      Usuń
    2. Akurat dojrzałe to my się w nim raczej nie wydajemy :D Ale fajnie, że już jest w kioskach. Eleonoro, naprawdę świetne zdjęcie! :)

      Usuń
  2. Musiałaś napisać, że jedziesz na Polcon? :( Przez Ciebie mi smutno :( Gratuluję artykułu! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bu, też miałam jechać, ale siedzę z *wstaw dowolną liczbę inwektyw* notatkami z biochemii. Zazdrość. Poza tym gratuluję i chyba będę musiała jutro przejść się do kiosku... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukam i u mnie w kioskach. Super! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Jak miło! Muszę koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tego artykułu, zajrzę do kiosku na pewno. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty