hsf/m 2015 + ogłoszenie / hsf/m 2015 + an announcement

Słyszeliście o Historical Sew Fortnightly? Ja miałam ochotę wziąć udział w tym kostiumowym wyznaniu już od dawna, ale znając moją systematyczność nie porywałam się na nie. W tym roku zasady zostały zmienione - na każde zadanie przeznaczono miesiąc i postanowiłam zaryzykować! :)

You've probably heard of Historical Sew Fortnightly - lots of talented seamstresses and bloggers participated in it! I've kind of always wanted to join in as well, but feared the number of challenges and the time given for each one of them will ruin my personal sewing plans. This year, however, the deadlines have been stretched, so I decided to take part in it.




A druga sprawa - czas leci jak szalony i zbliża się nie tylko sesja, ale i drugie urodziny bloga! Z tego powodu, ponieważ nigdy nie byłam specjalnie wylewna i unikałam tagów typu "50 faktów o mnie", macie niepowtarzalną chwilę zadać mi jakieś pytanie (lub kilka!). Możecie wysłać je na maila podanego w zakładce "O mnie" lub w wiadomości na Facebooku. Pytania zostaną opublikowane anonimowo.

Proponowane pytania:
- Czemu twoje memy są nieśmieszne
- Czy masz dysleksję
- Jaką stosujesz dietę i czemu nie działa ona na twoje uda
- Kiedy zmienisz tło na blogu

Liczę na waszą inwencję twórczą! Zaskoczcie mnie!

And the second issue - wow, the time runs reeaally super fast! Not so long ago I've been celebrating my blog's first anniversary, and now it's just a month till it's the second already! Because I've never been keen on giving personal information here or talk about my life in general, this is your chance to ask me some questions - the more awkward and outrageous, the better! You can send me your questions via email (it's featured on the "About Me" page above) or through Facebook page. Have fun!

Takie tam, z torcikiem.

Komentarze

  1. Happy Birthday to you blog!!! I'll have to think of a question for you! Bwahahahahaha!
    Can't wait to see what you sew in 2015!
    Blessings!
    Gina

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jaką stosujesz dietę i czemu nie działa ona na twoje uda" Śmiechłam.
    Już ja coś wymyślę :D W ogóle HSM to jest genialny pomysł, bo te dwutygodniowe wyzwania były za krótkie i wymiękłabym już po tygodniu :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty